Sunday, 20 November 2016

Lama tak nampak ?


aesthetic, grid, and pale image

bonjour //ehhsesat?// . Sekarang baru nak mula active blogging balik. tapi insyaAllah lah sebab aku pun tak tentu rajin nak update post takut hangat hangat tahi ayam jerr and yahhh the pt3 that killing me for almost 1 year is over. Syukur sangat hm tapi tulah nak tunggu result pulak. //19Disember2016// so soon oyemgeyh scarynya gais ish.

pray for me okay ? supaya dapat result yang cemerlang and for those yang ambik pt3 which is 15 yrsold , aku ucapkan Goodlucklah ok semoga result kita semua tiptop kebaboom. dan mohon jangan tanya result nanti. hm 


Ok sebenarnya aku tak berapa nak reti sangat nak tulistulis pepanjang, nak cerita memang bosanlah kalau aku tulis hm ,  aku minat tapi takdak bakat . So hampa layan jalah aku ok , kalau boleh jangan biarkan aku syok sendiri ok gais :' Comment pelyishhhh . LOL.

kbye

8 comments:

  1. Mohon takda acik² jiran tanya pasal result lepastu kena compare dengan cousin,jiran depan belakang kiri kanan rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann hohohoho, pressure banyak bila ada cousin yanng sama umur eihhh huhuhuhuh :'

      Delete
  2. Good luck awak, btw sy tak sempat di zaman pt3 ni, pmr pon tak amik hehe, =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih :) untungnya ahahaha .

      Delete
  3. Sebayalah awak dengan adik Mai. All the best ok u guys...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh thankyou , semoga adik kakMai dapat result awesome !

      Delete
  4. Tahun depan Nana pulak exam PT3.. Semoga berjaya awak !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh goodluck nana! ni nak pesan, kerja khusus sejarah dengan geografi kena put efforts lebih sikit kena buat sungguhsungguh. dan fighting nana ! kalau boleh cuti nanti start study awal-awal supaya takmenyesal macam akak uhuhu. menyesal gile tak study awal- awal :) All the best :)

      Delete